Intervento di Morosin a Radio Veneto Uno

VI INFORMIAMO CHE MERCOLEDI 14 NOVEMBRE ALLE ORE 21 L’AVV. ALESSIO MOROSIN SARA’ “OSPITE” DI ZWIRNER A TELENUOVO IN UNO SCONTRO FRONTALE SULLE RAGIONI PER L’INDIPENDENZA VENETA. SEGNATEVI ORA E DATA PERCHE’ DOBBIAMO SOSTENERE TUTTI CON TELEFONATE E SMS IL NOSTRO ALESSIO ED IL PERCORSO DI INDIPENDENZA VENETA

 

3 risposte a “Intervento di Morosin a Radio Veneto Uno”

  1. Vai Alessio e dai la sveglia ai veneti che ancora dormono e pensano al m5S, al pd od altri partiti che non risolveranno il problema del Veneto, e nonostante lacrime e sangue il debito pubblico italiano aumenta di 300 milioni di euro al giorno!
    Per favore, mercoledì puoi chiedere ai politici li presenti se non si vergognano,forzare le imprese venete ad emigrare addirittura in Austria e Svizzera,perché vi è una tassazione del 70% qui in Italia, mentre in quei paesi è del 25 e 20%? Ho visto un servizio su raidue riguardo una donna avvocato di Treviso che aiutava le imprese a trasferirsi in Austria.
    Chiedi se a loro va bene questa assurda situazione, quando diventando indipendenti si potrebbe da subito calare le tasse affinchè le imprese non emigrino. Eppure non occorre avere l’intelligenza di Einstein per capire simili concetti così banali.
    Alessio non avere pietà.

  2. me ga piaso l’intervento de morosin. beo s-cieto.

    no mia tanto el paragon a l’inisio co i USA. par fortuna morosin el gà anca dito che la merica la gà privilejà i intaresi pitosto che i diriti.
    xe vero che su la carta (e anca in calcoseta) la xe na nasion fondà su i diriti, ma no ghe riese mia masa ben. ansi.
    xe anca vero, cofà dixe morosin, che i USA i gà copià la so costitusion da la strutura goernativa serenisima (che anca se no gaveva costitusion la funsionava parfeta), ma la ghe xe vegnua mal.
    se pol dir che la costitusion mericana intei fati la xe na bruta, bruta copia.
    la difarensa la ghe xe:
    – a nialtri ne inporta i fati (diriti veramente godui e afermà da’l populo steso).
    – a staltri stati ghe inporta sol che ver na carta che fasa bela figura.

    a sto punto mi vorò vedar se la merica la va fora da le bale dal veneto co le so baxi militari (visto che lori i se xgionfa co la so costitusion).
    ansi spero che el novo goerno veneto no fasa pati sotobanco co i mericani cusì che i ne obliga a tagnersele.
    ghe sarà ben ONU, europa o altri da tacarse par farne respetar i veri diriti de nialtri invese che favorir i intaresi de na nasion che la xe el fulcro de’l plajo mental de’l mondo intiero?

    va ben sto coà xe sta on sfogo, tornando ai interventi de moroxin a la radio:
    no se podaria far na pajina so el sito co i link de tute le traxmision indò che’l parla?
    pì ponti de “traxmission” ghe xe, pì fasie xe rivarghe.

  3. Sto facendo di tutto per portare il nome di Alessio Morosin in giro tra i miei amici, famiglia, bacheca di facebook, bisogna che tutti facciano altrettanto nominandolo e pubblicizzandolo il piu’ possibile. Vai Alessio.

Lascia un commento