Treviso, 9 novembre 2012. Il presidente onorario di Indipendenza Veneta Alessio Morosin è ospite a Focus, la trasmissione condotta da Luigi Bacialli in onda su Rete Veneta
3 risposte a “[video]: Alessio Morosin ospite a Focus su Rete Veneta”
Lascia un commento
Devi essere connesso per inviare un commento.
Grazie Dio per averci dato Morosin… WSM
a me piaxe che co moroxin el fa sentir la so voxe (e coindi staltri no i xe d’acordo) de speso i tira senpre fora ” ma ti xe sta anca ti consilier rejonal”.
e cossa vol dir sta roba coà?
pararìa on discorar tra putei.
i lo dixe cofà par ciamarlo al so “dover”?
i xe boni farte n’elenco de statistiche, persentuali, strateje potiche… e pò i se perde so “coanti soldatini te xe restà a ti e coanti ti ghe ne gà copà dei mìi”.
ah, coanti putei co la barba che ghe xe.
vanti morosin, ti gà tanti veneti libari drìo de ti.
Ieri sera su Rete Veneta,Zaia ha parlato della secessione già fatta da 7000 imprese fuggite dal Veneto. E i politici veneti di fronte ad una cosa del genere parlano ancora di Italia e di cosa si dovrebbe fare?
O sono ritardati mentali o sono dei farabutti che non interessa niente se il Veneto va in malora. Chi è contro l’indipendenza è contro il popolo veneto.
Questa non è scelta politica stando da una parte o dall’altra, l’indipendenza è la salvezza dei veneti da uno Stato italiano irriformabile che continua a derubare i veneti!!!