Lodovico Pizzati e l’Indipendenza Veneta sul Wall Street Journal (MarketWatch)

In queste ore uno tra i più prestigiosi organi di informazione finanziaria del mondo, il Wall Street Journal parla dell’Indipendenza Veneta e cita il nostro segretario Lodovico Pizzati, inserendo il Veneto nel novero delle regioni europee che stanno facendo enormi passi in avanti verso la propria indipendenza.

Il mondo in questo momento guarda sempre più al Veneto e promuove Indipendenza Veneta come interlocutore privilegiato per capire i fenomeni in atto.

Per scoprire i prossimi passi verso l’Indipendenza Veneta, l’appuntamento è per questa sera a Castelfranco Veneto presso l’hotel Fior a partire dalle ore 20.45.

Vi aspettiamo numerosi!

15 risposte a “Lodovico Pizzati e l’Indipendenza Veneta sul Wall Street Journal (MarketWatch)”

  1. Sul sito di Veneto Stato ( .org ) leggevo questa introduzione da parte dell’autore che si firma Gian&Luca :

    ” Oltre duecento indipendentisti da tutto il Veneto in rappresentanza di tutti i movimenti si sono ritrovati oggi pomeriggio dalle ore 14:30 davanti al palazzo Ferro Fini per sostenere la richiesta di un Consiglio regionale straordinario che porti all’indizione del referendum per l’indipendenza. ”
    ———-

    Sintonizzatomi verso le 19,20 sull’emittente televisiva : TELENUOVO , la giornalista incaricata al notiziario, forniva invece una laconica informativa, priva persino di uno stringato servizio filmato sullo stesso argomento, così esordendo :

    ” Più carabinieri che venetisti oggi presenti di fronte a palazzo Ferro-Fini, a sostegno di un referendum per l’ottenimento dell’indipendenza del Veneto….soluzione che ben difficilmente verrà attuata ” 🙁

    Con tutta franchezza, non vorrei che per VS si profilasse la stagione dell’inseguire, magari malamente, quanto di buono e concreto sta attuando Indipendenza Veneta, che solo una dozzina di giorni fa, portava in corteo nella stessa Venezia, di fronte al palazzo della Regione Veneto oltre mille persone ( contate e reali ) pro-referendarie.

    Vorrei ricordare che le cattive imitazioni, anche nel mercato economico, portano solamente danno agli originali.

    Auspico che VS metta in cantiere iniziative proprie ed efficaci che realmente accelerino il nostro cammino comune verso l’indipendenza.

    AD MAIORA SEMPER.

    Crisvi 🙂

    1. Auspico che tutti i movimenti indipendentisti veneti si uniscano allo scopo di ottenere l’indipendenza. Quando saremmo nazione, potete litigare finchè volete, ma ora il nostro paese richiede unità.
      Per favore, un atto di umiltà da parte di tutti per il nostro Veneto. Non perdiamo questa occasione!

        1. Concordo anch’io.

          Uniti ma rispettosi gli uni degli altri.
          I mezzucci, per favore, vengano lasciati a popoli ben meno meritevoli del nostro.

          Aggrapparsi alle iniziative altrui, prendendosene i meriti, non è certo azione edificante degna di veri Veneti a mio parere.

          1. Ciao a tuti. Ke na television VENETA la fassa un servisio su un’argomanto cuxita importante sensa aver anca un “filmato” de fianco e ke la diga quel ke la ga dito no el ghe fà par gnente onor, ansi. Almanco i comunisti de RAI 3 no i se ga gnanca sbroià de darla la notissia; come ke no fusse sucesso gnente. Go piaser ke Adriano e Stefano i la pense cuxita, i me ga anca mi vissin. Gavaremo tuto el tempo de barufare co saremo rivà in fondo, ma ricordemose ke la strada la xè ‘cora longa e erta. No femose ilusion. Un vecio dito el fà: NO SE VA’ VANTI VARDANDO INDRIO. Pensemoghe. W.S.M.

  2. Quei de VS i gha fato ben a organixarse par partecipar a la manifestasion Scosèse.
    Son contento anca che Mirto e altri de Xoventù i g’abi partesipà a la manifestasion de Venesia el 6 de otobre, s’ancaben no i g’abi fiducia in IV.
    Me piaxaria che dai membri de IV vegnese un fià pì de verxadura, partesipar ale atività che fa lori (quele verte a tuti).
    Unidi nei intenti, separè nei metodi e ne l’organisasion, visto che L’E CIARO che no se gha alternativa, a ghe màsa atriti e veci rancori.

    La bandiera che se se porta la dixe tuto.
    Al posto de la bandiera de IV o VS, te te porti quela de Venessia (o anca de Verona, Vicensa o Rovigo, parché no?).
    La bandiera la dixe che te partecipi come Veneto par apojar l’obietivo, s’ancaben no te te la senti o no te vol far parte del partìo/movimento organixador.

    1. Scolta Keko,

      Mi so uno franco e scieto fin l’oso.
      Se gò da darghe meriti al me aversario lo faso de sicuro, parchè son stà abituà fin da puteo a competere con agonismo ma coretamente.

      Par dirte la verità, mi lo gò filmà Giacomin durante la manifestasion del 6 otobre.
      Camisa bianca maneghe lunghe, facia tesa, nesun simbolo sereniximo ( manco na spileta col leon markesco ) e mentre el corteo in coro recitava i slogan markeschi lù el stava in completo silensio, col viso tirà.
      Queo che lo compagnava invese gheva el gonfalon in copa.
      Ma co ghemo fato i cortei co Giacomin, in tei ani pasà, el iera sempre in prima fila a esultare e trasinare i altri.

      Scuseme Keko, ma mi gò avudo l’impresion chel sia vegnù lì cola speransa che el 6 otobre fuse un completo fiasco par IV.
      I me gà anka confermà chel non gà sotoscrito firmando l’ato par el referendum che ghemo presentà el steso dì in region.

      Nonostante questo e el tentativo de apropriasion dei meriti altrui, in quanto le firme e el lavoro par el referendum l’è merito esclusivo de IV, tanti in VS manco i ghe credeva a sto progeto e alcuni i lo ridicolizzava, son el primo a augurarme che el 25 aprile 2013 se posa marciare : ” Uniti ! Sotto un unico cielo ”

      Spero però che in futuro la coreteza sarà reciproca sule robe.

      Ciao e stameben.

      Crisvi 🙂

  3. Per cortesia, verificate quanto dichiara la giornalista in questo filmato, intorno al minuto 14,30.
    Secondo me, pessima pubblicità per il nostro movimento indipendentista.

    http://www.telenuovo.it/pages/134/338521/TG_PADOVA.html

    Ricordate amici, che i problemi si verificano, si valutano, si affrontano e si risolvono.
    Nascondersi dietro il dito non serve a nulla.
    Come il tacere questioni negative, per amore di un’ipotetica strategia comune, che al momento non vedo.

    Pensare che nello stesso servizio di questo TG, poco dopo, ci sono esternazioni positive, per iniziative identitarie da parte dell’amministrazione comunale di Vigonza e rappresentazioni storiche a favore del lustro donatoci dalla straordinaria Repubblica Serenissima.

    🙁

Lascia un commento